چشمه ایستی بلاغ

 چشمه ایستی بلاغ

چشمه ایستی بلاغ

ایستی بلاغ از دسته مکان هایی است با زیبایی ای که دارد خستگی شما را از تن در می‌کند، پس این مکان زیبا باید در فهرست مقاصد گردشگری و دیدنی های شما وجود داشته باشد.

عکس های بیشتر

سلام من شهر مجازی هستم و توی این مقاله میخوام راجب چشمه آبگرم ایستی بلاغ مراغه حرف بزنم اگه به گردشگری علاقه داری یا به اطلاعات احتیاج داری جای درستی اومدی، با من همراه شو تا بیشتر راجب چشمه آبگرم ایستی بلاغ مراغه اطلاعات کسب کنیم.

چشمه آب گرم ایستی بلاغ مراغه

ایستی بلاغ از  دسته مکان هایی است با زیبایی ای که دارد خستگی شما را از تن در می‌کند،  پس این مکان زیبا باید در فهرست مقاصد گردشگری و دیدنی های شما وجود داشته باشد. این چشمه اسم های دیگه ای هم دارد مثل: ایستی بلاخ یا چشمه گرم. این چشمه از چشمه‌های معروف آبگرم در مراغه است. چشمه ایستی بلاغ یا همان چشمه گرم دارای آبی زلال است این چشمه در نزدیکی چشمه شور سو و غار هامپوئیل است. طبیعت زیبای که در کنار  این چشمه وجود دارد محبوبیت اینجا را بین افراد طرفدار و گردشگر ها بیشتر کرده است. افتراق و شاخه های این چشمه هر کدام به صورت جداگانه در کنار این چشمه اصلی قرار دارند. افرادی که بیماری هایی مثل:بیماری پوستی،زانو درد، رماتیسم و افسردگی دارند میتوانند به چشمه آبگرم ایستی بلاغ بروند و از خواص درمانی آنج بهره ببرند.مکان این چشمه در 4 ک م مراغه و نزدیک به روستایی به نام تازکند است و شما می‌توانید با رفتن به مراغه درون چشمه آبب به تن بزنید و روح خود را جلا بدهید. بهترین زمانی که شما میتوانید به چشمه آب گرم ایستی بلاغ مراغه سفر کنید تعطیلات نوروز و فصل تابستان است چرا که در فصل زمستان‌ منطقه این چشمه برف‌گیر و سرد است. ولی به دلیل دمای بالایی که این  آب دارد، بهترین فصل که میتوانید برای سفر انتخواب کنید فصل پاییز و زمستان است ولی به هر حال شما در  همه فصل ها توانایی سفر به این چشمه زیبا را دارید و میتوانید وقتی که دارید از خاصیت درمانی چشمه بهره میبرید از منظره های  اطراف اینجا هم لذت ببرید. اگر قصد خرید سوغاتی را دارید، شهر مراغه عسل و صنایع دستی که حاصل زحمات هنرمندان خود این منطقه است،را دارا است و شما میتوانید از آنها خرید کنید و به عنوان سوغاتی برای دوستان و نزدیکان خود ببرید. و همینطور می‌توانید از غذاهای سنتی مراغه به مخصوصا آش که با سبزی‌های محلی آنجا پخته میشود، بخورید و از طعم آن لذت ببرید.

خب دوست عزیز ممنون از این که تا اینجا با من همراه بودی امیدوارم که اطلاعاتی که احتیاج داشتی رو به دست آورده باشی اگه به جاهای دیگه ای هم علاقه داری یا به اطلاعات نیازی داری میتونی داخل صفحه اصلی من اطلاعاتی از اقصی نقاط کشور به دست بیاری.

آدرس بر روی نقشه

نظرات

نظر بدهید